Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
1. PREAMBULA
1.1. Predmetom týchto všeobecných obchodných podmienok je úprava vzájomných práv a povinností pri dodaní Tovaru Zákazníkovi (tak ako sú tieto pojmy definované nižšie) ponúkaných a dostupných na webovom sídle Prevádzkovateľa: spoločnosti Simply You Slovakia s.r.o., so sídlom Kysucká cesta 3, 010 01 Žilina, Slovenská republika, IČO: 35 851 686, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, odd.: Sro, vložka č.: 50288/L (ďalej len „Prevádzkovateľ“) www.zlekarne.sk (ďalej len „webové sídlo“).
1.2. Potvrdením týchto všeobecných obchodných podmienok (ďalej len „VOP“) pri dodaní Tovaru Zákazník prehlasuje, že sa oboznámil s obsahom VOP, pravidlami pre uplatnenie zodpovednosti za vady Tovaru a podmienkami ochrany Osobných údajov (ako je tento pojem definovaný nižšie) dostupnými na webovom sídle, prípadne ďalšími dokumentmi Prevádzkovateľa, ktoré sú uvedené a dostupné na webovom sídle.
1.3. Prevádzkovateľ si týmto vyhradzuje právo na jednostrannú zmenu VOP, a to najmä, ale nie výlučne, v prípade zmeny právnych predpisov, výkladu právnych predpisov, zmeny v Tovaroch alebo v charaktere poskytovaných Tovarov alebo akejkoľvek inej zmeny, ktorá by mala vplyv na znenie týchto VOP. Akúkoľvek zmenu VOP Prevádzkovateľ bezodkladne zverejní na svojom webovom sídle.
2. DEFINÍCIE
2.1. „Cenou“ sa rozumie konečná cena v EUR vrátane dane z pridanej hodnoty alebo vrátane ostatných daní za jednotku Prevádzkovateľom dodávaného Tovaru, ktorá je zverejnená na webovom sídle Prevádzkovateľa, pričom „Cenami“ sa rozumie viac takýchto Cien.
2.2. „Občianskym zákonníkom“ sa rozumie slovenský zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
2.3. „Obchodníkom“ sa rozumie Prevádzkovateľ, ak koná v súvislosti so Spotrebiteľskou zmluvou (ako je tento pojem definovaný nižšie), z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet.
2.4. „Objednávkou“ sa rozumie záväzná objednávka Tovarov ponúkaných Prevádzkovateľom, na základe ktorej je Zákazník povinný uhradiť Cenu za objednaný Tovar, ako aj Poplatky (ak sú v Objednávkou spojené).
2.5. „Osobnými údajmi“ sa rozumejú akékoľvek informácie týkajúce sa identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osoby.
2.6. „Nariadením GDPR“ sa rozumie Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
2.7. „Poplatkami“ sa rozumie tento pojem definovaný v bode 4.1.VOP.
2.8. „Platobnými údajmi“ sa rozumejú údaje pre platbu Ceny za dodanie Tovarov vrátane Poplatkov.
2.9. „Prevádzkovateľom“ sa rozumie tento pojem definovaný v bode 1.1. VOP.
2.10. „Spotrebiteľom“ sa rozumie fyzická osoba, ktorá v súvislosti so Spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
2.11. „Spotrebiteľskou zmluvou“ sa rozumie je každá zmluva bez ohľadu na právnu formu, ktorú uzatvára Obchodník so Spotrebiteľom.
2.12. „Tovarom“ sa rozumie akákoľvek hmotná hnuteľná vec, ktorá je zo strany Prevádzkovateľa ponúkaná na jeho webovom sídle a ktorú si Zákazník môže zakúpiť prostredníctvom webového sídla, pričom „Tovarmi“ as rozumie viac takýchto Tovarov.
2.13. „VOP“ sa rozumie tento pojem definovaný v bode 1.2. VOP.
2.14. „Webové sídlo“ sa rozumie tento pojem definovaný v bode 1.1. VOP.
2.15. „Zákonom o ochrane osobných údajov“ sa rozumie zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
2.16. „Zákonom o ochrane spotrebiteľa“ sa rozumie zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
2.17. „Zákazníkom“ sa rozumie subjekt (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorej Prevádzkovateľ na základe Zmluvy dodáva Tovar.
2.18. „Zmluvou“ sa rozumie zmluva (ako aj Spotrebiteľská zmluva) uzatvorená medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkom, ktorej predmetom je záväzok Prevádzkovateľa Zákazníkovi dodať Tovar a zároveň záväzok Zákazníka zaplatiť za Tovar Cenu vrátane Poplatkov.
2.19. „Zmluva uzavretá na diaľku“ sa rozumie Spotrebiteľská zmluva uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti Obchodníka a Spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu.
3. OBJEDNÁVKA TOVARU
3.1. Prevádzkovateľ ponúka svoj Tovar na webovom sídle Prevádzkovateľa. Hlavné vlastnosti a parametre Tovarov sú uvedené na tomto webovom sídle. V prípade záujmu Zákazníka o dodanie Tovaru Zákazník vyberie konkrétny Tovar, ktorý môže následne pridať do nákupného košíka.
3.2. Po pridaní konkrétneho Tovaru do nákupného košíka môže Zákazník prejsť do pokladne a tak zadať Objednávku na konkrétny Tovar, pričom pri zadávaní Objednávky uvedie svoje Osobné údaje v rozsahu jeho mena, priezviska, korešpondenčnej adresy, telefónneho čísla a e-mailovej adresy.
3.3. Zákazník berie na vedomie, že po potvrdení Objednávky sa Objednávka považuje za záväznú a dochádza k uzatvoreniu Zmluvy medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkom. Po zadaní Objednávky je Zákazník povinný zaplatiť Cenu a Poplatky podľa čl. 4 VOP. Akceptáciou týchto VOP pri zadávaní Objednávky Zákazník vyslovene potvrdzuje, že bol oboznámený s povinnosťou zaplatiť Cenu a Poplatky a s ich úhradou súhlasí.
3.4. Zákazník vyhlasuje, že si je vedomý, že mu kúpou Tovarov, ktoré sú v obchodnej ponuke Prevádzkovateľa, nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemných log, či patentov predávajúceho alebo ďalších firiem, ak nie je v konkrétnom prípade samostatnou zmluvou dohodnuté inak.
4. PLATBA ZA TOVAR A JEHO DODANIE
4.1. Za dodanie Tovaru je Zákazník povinný uhradiť Prevádzkovateľovi Cenu, ktorá je uvedená pri konkrétnom Tovare na webovom sídle Prevádzkovateľa. Okrem Ceny za dodanie Tovaru je Prevádzkovateľ oprávnený požadovať od Zákazníka úhradu poplatkov na dopravu, ako aj iné náklady (napr. poplatok za balenie Tovaru) (ďalej len „Poplatky“). Zákazník je oboznámený s povahou a výškou týchto Poplatkov (s rozdelením na jednotlivé položky) vopred pri zadaní Objednávky. Zákazník berie na vedomie, že výška Poplatkov (najmä, ale nie výlučne poplatku za dodanie/dopravu Tovaru) závisia od cenníkov konkrétneho doručovateľa, prípadne iných externých dodávateľov Prevádzkovateľa. Zákazník, ktorý je Spotrebiteľom je povinný tieto Poplatky uhradiť len za predpokladu, že s nimi súhlasil pri zadávaní Objednávky.
4.2. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeny Cien aj v priebehu dňa bez predchádzajúceho upozornenia. Zákazník dostane Tovar za Cenu platnú v okamihu potvrdenia Objednávky, pokiaľ nie je v detaile Tovaru uvedené inak, platia špeciálne akcie len do vypredania zásob.
4.3. Objednaný Tovar je zasielaný doručovateľom podľa aktuálnej ponuky doručovateľov alebo Slovenskej pošty. Rovnako spôsob Platby je možné zvoliť na základe aktuálnej ponuky Prevádzkovateľa. Jednotlivé spôsoby dodania Tovaru a Platby za tento Tovar zvolí Zákazník pri samotnom vykonávaní Objednávky výberom z ponúkaných možností pri jej zadávaní.
4.4. Tovar zostáva do úplného zaplatenia majetkom Prevádzkovateľa. Vlastníctvo k objednanému Tovaru prechádza na Zákazníka jeho prevzatím, zaplatením a pripísaním Ceny na bankový účet Prevádzkovateľa.
4.5. Platobné údaje pre účely úhrady Ceny a Poplatkov sú vygenerované priamo po zadaní Objednávky. Po úhrade Ceny vrátane Poplatkov je Zákazníkovi zaslaný potvrdzovací e-mail na e-mailovú adresu zadanú pri vytvorení Objednávky.
4.6. Akcie
Akcie 1+1 platia vždy podľa doplnkových informácii na webovom sídle pri konkrétnom Tovare, Zákazník potvrdením Objednávky súhlasí s priradeným darčekom. Prevádzkovateľ si zároveň vyhradzuje právo na akúkoľvek zmenu podľa aktuálnej situácie alebo ponuky.
4.7. Zľavové akcie
Zákazník môže pri tvorbe Objednávky zadať zľavové kódy poskytované Prevádzkovateľom v súlade s jeho pravidlami.
Ak prevádzkovateľ vyslovene neuvedie inak, zľavové kódy:
(i) nie je možné uplatniť opakovane,
(ii) nie je možné vzájomne kombinovať s inými zľavami rovnakého typu, ktoré prebiehajú na webovom sídle v rovnakom čase,
(iii) pokiaľ má zľavový kód obmedzenú dobu platnosti, Zákazník je oprávnený zľavový kód použiť iba pred jej uplynutím. Prevádzkovateľ neposkytuje peniaze, ani žiadny iný spôsob kompenzácie za nevyužitú hodnotu zľavového kódu.
V prípade, že zľavový kód bude uplatnený v rozpore s pravidlami Prevádzkovateľa pre použitie predmetných kódov, má Prevádzkovateľ právo takto uplatnený zľavový kód odmietnuť a od uzatvorenia kúpnej zmluvy odstúpiť.
4.8. Po prijatí úhrady Ceny a Poplatkov zasiela Prevádzkovateľ Zákazníkovi Tovar obvykle do 2 pracovných dní a Tovar je Zákazníkovi doručený najneskôr do 30 dní odo dňa úhrady Ceny a Poplatkov za daný Tovar. Ak nie je Tovar na sklade, objednaný Tovar zasiela Prevádzkovateľ v deň doručenia Tovar na sklad Prevádzkovateľa. Tovar sa považuje za dodaný v okamihu, keď ju prevezme Zákazník alebo ním určená osoba, alebo keď ju Prevádzkovateľ odovzdá dopravcovi, ktorého poveril Zákazník mimo možností prepravy, ktoré ponúkol Zákazníkovi Prevádzkovateľ. V prípade nesplnenia povinnosti Prevádzkovateľa doručiť Tovar do 30 dní odo dňa úhrady Ceny a Poplatkov, je Zákazník oprávnený od Zmluvy odstúpiť za podmienok stanovených právnymi predpismi (§ 613 ods. 5 Občianskeho zákonníka).
4.9. Dodaný Tovar je Zákazník povinný prevziať. V prípade, ak si Zákazník neprevezme Tovar, ktorý mu bol riadne odoslaný a dodaný v lehote podľa bodu 4.8, v odbernej lehote určenej doručovateľom, Tovar bude vrátený späť na adresu Prevádzkovateľa.
4.10. Zákazník je povinný bezprostredne pri dodaní Tovaru prekontrolovať stav dodanej Objednávky (počet balíkov, neporušenosť ochrannej lepiacej pásky, poškodenie prepravného obalu) podľa priloženého dodacieho listu a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné bezodkladne oznámiť emailom na adresu obchod@simply-you.sk a spísať s prepravcom škodový protokol a ten do 24 hodín zaslať emailom Prevádzkovateľovi. Ak je Zákazníkom prevzatie zásielky potvrdené podpisom v dokladoch dopravcu, na dodatočné nahlásenie neúplnosti alebo poškodenie zásielky nie je žiadny nárok. Informácie o výške nákladov spojených s balením a dodaním Tovaru (poštovné) platí iba pre doručovanie Tovaru v rámci Slovenskej republiky. Dodanie tovaru mimo Slovenskú republiku rieši Prevádzkovateľ so Zákazníkom individuálne.
4.11. Zákazníkovi bude, v prípade nedoručenia Tovaru, ak bolo nedoručenie Tovaru spôsobené konaním a/alebo opomenutím zo strany Zákazníka, vrátená Cena zaplatená za Tovar, avšak nie Poplatky, tým nie sú dotknuté ustanovenia od odstúpení od Zmluvy uzavretej na diaľku.
5. VYTKNUTIE VADY TOVARU
5.1. Podmienky uplatnenia zodpovednosti za vady vytknutím vady Tovaru a postup Prevádzkovateľa sú uvedené v dokumente „Pravidlá pre uplatnenie zodpovednosti za vady“, ktorý je dostupný na webovom sídle Prevádzkovateľa.
6. OSOBITNÉ USTANOVENIA PRE SPOTREBITEĽA V SÚVISLOSTI SO ZMLUVOU UZAVRETOU NA DIAĽKU
6.1. Ustanovenia tohto článku VOP sa týkajú iba Zákazníkov, ktorí sú Spotrebiteľmi a uzatvorili Zmluvu s Prevádzkovateľom na diaľku, t. j. prostredníctvom webového sídla Prevádzkovateľa.
6.2. Spotrebiteľ je oprávnený kontaktovať Obchodníka na e-mailovej adrese: obchod@simply-you.sk , ako aj kedykoľvek prostredníctvom online komunikácie na internetových platformách Prevádzkovateľa uvedených na webovom sídle.
6.3. Spotrebiteľ berie na vedomie, že Cena Tovarov nie je určená na základe automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania.
6.4. Poučenie Spotrebiteľa o odstúpení od Zmluvy uzavretej na diaľku:
6.4.1 Spotrebiteľ má právo odstúpiť od Zmluvy uzavretej na diaľku aj bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní od prevzatia Tovaru. Lehota na odstúpenie od Zmluvy uzavretej na diaľku sa považuje za zachovanú, ak Spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od Zmluvy uzavretej na diaľku Obchodníkovi;
6.4.2 pre účely bodu 6.4.1 VOP sa Tovar sa považuje za prevzatý Spotrebiteľom, ak Spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného Tovaru, alebo ak sa (i) Tovary objednané Spotrebiteľom v jednej Objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia Tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, (ii) dodáva Tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, (iii) Tovar dodáva opakovane počas určitej doby, okamihom prevzatia prvého Tovaru;
6.4.3 Spotrebiteľ môže odstúpiť od Zmluvy uzavretej na diaľku, ktorých predmetom je dodanie Tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od Zmluvy;
6.4.4 Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od Zmluvy uzavretej na diaľku alebo v listinnej podobe zaslaním na adresu sídla Prevádzkovateľa v obchodnom registri alebo inej úradnej evidencii alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu, najmä elektronicky, zaslaním odstúpenia na e-mailovú adresu uvedenú v bode 6.2 VOP. Ak bola Zmluva uzavretá na diaľku uzatvorená ústne, na uplatnenie práva Spotrebiteľa na odstúpenie od Zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie Spotrebiteľa, ktoré vyjadruje vôľu spotrebiteľa odstúpiť od Zmluvy uzavretej na diaľku. Vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy uzavretej na diaľku je dostupný na webovom sídle Prevádzkovateľa. Po doručení odstúpenia od Zmluvy uzatvorenej na diaľku doručí Obchodník Spotrebiteľovi potvrdenie;
6.4.5 Spotrebiteľ právo na odstúpenie v lehote podľa bodu 6.4.1 nemá v prípade, ak je tak uvedené v právnom predpise, najmä, ale nie výlučne v ustanovení § 19 Zákona o ochrane spotrebiteľa;
6.4.6 Spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od Zmluvy uzavretej na diaľku zaslať Tovar späť Obchodníkovi. Lehota podľa tohto bodu sa považuje za zachovanú, ak Spotrebiteľ odošle tovar Obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty;
6.4.7 pri odstúpení od Zmluvy uzavretej na znáša Spotrebiteľ náklady na vrátenie Tovaru Obchodníkovi alebo osobe určenej Obchodníkom na prevzatie Tovaru;
6.4.8 Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s Tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru;
6.4.9 Obchodník vráti Spotrebiteľovi platby (Cenu aj Poplatky), ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so Zmluvou uzavretou na diaľku do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia. Obchodník nie je povinný uhradiť Spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si Spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný Obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil Spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný Obchodníkom. Obchodník je povinný vrátiť Spotrebiteľovi platby podľa predchádzajúcej vety v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od Zmluvy uzavretej na diaľku, ak Spotrebiteľ neodstúpil od celej Zmluvy uzavretej na diaľku. Obchodník nemôže účtovať Spotrebiteľovi dodatočné poplatky, ak nie je uvedené inak. Obchodník nie je povinný pri odstúpení od Zmluvy uzavretej na diaľku, ktorých predmetom je dodanie Tovaru, vrátiť Spotrebiteľovi platby podľa predchádzajúcej vety pred tým, ako mu je Tovar doručený, alebo kým Spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť Obchodníkovi, ibaže Obchodník navrhne, že Tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby. Obchodník je povinný vrátiť Spotrebiteľovi platby rovnakým spôsobom, aký použil Spotrebiteľ pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo Obchodníka dohodnúť sa so Spotrebiteľom na inom spôsobe úhrady, ak Spotrebiteľovi nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky.
6.5. Akceptáciou týchto VOP Zákazník vyhlasuje, že bol s možnosťou odstúpiť od Zmluvy uzavretej na diaľku podľa tohto článku bodu oboznámený.
6.6. Zákazník berie na vedomie skutočnosť, že ak je spolu s Tovarom dodaný Zákazníkovi dar, darovacia zmluva medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkom sa uzatvára s podmienkou, že ak sa použije právo Spotrebiteľa odstúpiť od Zmluvy uzatvorenej na diaľku, Zákazník je povinný vrátiť vrátený dar spolu s vráteným Tovarom, inak bude Zákazník nespravodlivo obohatený.
6.7. Informačné povinnosti Obchodníka v súvislosti s vytknutím vád Tovaru zo strany Spotrebiteľa sa nachádzajú v dokumente „Pravidla pre uplatnenie zodpovednosti za vady“, ktoré sa nachádzajú na webovom sídle Obchodníka.
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA PRE SPOTREBITEĽA O ALTERNATÍVNOM RIEŠENÍ SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV
7.1. Spotrebiteľ má právo podať Obchodníkovi žiadosť o nápravu, ak medzi Spotrebiteľom a obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa Spotrebiteľ domnieva, že Obchodník porušil iné práva Spotrebiteľa. Pre tieto účely je Spotrebiteľ oprávnený kontaktovať Obchodníka na adrese jeho sídla uvedeného v obchodnom registri alebo v inej úradnej evidencii, prípadne e-mailom na e-mailovú adresu uvedenú v bode 6.2 VOP.
7.2. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak Obchodník na žiadosť podľa bodu 7.1. VOP odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
7.3. Prípadné spory vzniknuté medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkom, ktorý je Spotrebiteľom, je možné riešiť formou alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
7.4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1).
8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
8.1. Prevádzkovateľ v súvislosti s prevádzkovaním webového sídla alebo dodávkou Tovarov spracúva Osobné údaje a zabezpečuje ochranu Osobných údajov osôb (Zákazníkov), ako dotknutých osôb, v zmysle Nariadenia GDPR a Zákona o ochrane osobných údajov.
8.2. Zákazník potvrdením týchto VOP potvrdzuje, že bol zo strany Prevádzkovateľa riadne, zrozumiteľne a úplne informovaný o všetkých jeho právach, ako dotknutej osoby a podmienkach spracúvania osobných údajov podľa Nariadenia GDPR a Zákona o ochrane osobných údajov.
8.3. Bližšie informácie k spracúvaniu Osobných údajov Zákazníka a práv Zákazníka v súvislosti so spracúvaním jeho Osobných údajov, vrátane práva na odvolanie súhlasu so spracúvaním osobných údajov, sú uvedené v dokumente „Informácia o spracúvaní osobných údajov“ dostupné na webovom sídle Prevádzkovateľa.
9. TRVANIE ZMLUVY
9.1. Zmluva medzi Zákazníkom a Prevádzkovateľom sa uzatvára na dobu neurčitú.
9.2. Zmluva zaniká:
(i) splnením Zmluvy, t. j. dodaním Tovaru a zaplatením Ceny vrátane Poplatkov, tým nie sú dotknuté ustanovenia o odstúpení od Zmluvy uzavretej na diaľku;
(ii) odstúpením od Zmluvy zo strany Zákazníka a/alebo Prevádzkovateľa v prípadoch stanovených platnými právnymi predpismi a/alebo týmito VOP;
(iii) písomnou dohodou medzi Zákazníkom a Prevádzkovateľom.
9.3. Odstúpenie od Zmluvy podľa bodu 9.2. (ii) VOP musí byť písomné a preukázateľne doručené na adresu druhej zmluvnej strany. Odstúpenie je účinné odo dňa jeho doručenia druhej zmluvnej strane. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na odstúpenie od Zmluvy uzatvorenej na diaľku.
10. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
10.1. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.07.2024.
10.2. Právne vzťahy uzatvorené na základe Zmluvy a/alebo VOP výslovne neupravené sa riadia výlučne právnym poriadkom Slovenskej republiky.
10.3. V prípade, ak akékoľvek ustanovenie VOP (alebo ich časť) je alebo sa stane neplatným, neúčinným a/alebo nevykonateľným, nie je tým dotknutá platnosť, účinnosť a/alebo vykonateľnosť ostatných ustanovení VOP (alebo zvyšnej časti takéhoto ustanovenia). Prevádzkovateľ v takom prípade bez zbytočného odkladu po tom, ako zistí, že niektoré z ustanovení VOP (alebo ich časť) je neplatné(á), neúčinné(á) a/alebo nevykonateľné(á), nahradí dotknuté ustanovenie (alebo jeho časť) ustanovením novým, ktorého obsah bude v čo najväčšej miere zodpovedať princípom dohodnutým v týchto VOP.
10.4. Všetky spory, ktoré vzniknú medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkom zo Zmluvy a/alebo VOP, alebo súvisiacich so Zmluvou a/alebo VOP, vrátane sporov o platnosť, výklad, zánik Zmluvy a/alebo VOP, budú strany riešiť primárne dohodou. V prípade, že nedôjde k dohode, vec bude predložená na rozhodnutie príslušnému súdu v Slovenskej republike. Ustanovenia o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov tým nie sú dotknuté.